La Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana naix amb l'objectiu de fomentar i promocionar el disseny.
Des de la Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana volem arreplegar, canalitzar i impulsar el llegat de València Capital Mundial del Disseny 2022. Un lloc per agrupar a tot l'ecosistema del disseny de la Comunitat Valenciana amb el propòsit de recolzar la cultura del coneixement en l'àmbit creatiu, econòmic i social del disseny. Un espai on recalcar la importància del disseny com a eina de creació de valor necessària per a augmentar la competitivitat de les empreses i contribuir a una millor qualitat de vida, tant en els aspectes culturals com en els socioeconòmics.