La Fundació del Disseny és una entitat privada, sense ànim de lucre i d'interés públic per al foment i promoció del disseny, que pretén impulsar a institucions, indústria i empreses de diferents sectors perquè incorporen el disseny en les seues estratègies. La Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana naix amb la vocació de ser un espai d'unió de l'ecosistema del disseny, una entitat amb el propòsit de donar suport a la cultura del coneixement en l'àmbit creatiu, econòmic i social, així com de recalcar la importància del disseny com a eina de creació de valor. Una eina necessària per a augmentar la competitivitat de les empreses i contribuir a una millor qualitat de vida de la ciutadania.

about-img

Patrocinis /

Patrocinador oficial
Mecenes
Impulsors
Media Partners
Entitats col·laboradores

Tenim a la teua disposició dos formularis. Pots subscriure't a la nostra newsletter i rebre les últimes novetats i contingut exclusiu, o també pots unir-te com a patrocinador i formar part del nostre projecte.