Sin categoría

Arriba la 4a edició de «Paradís» amb una llista de ponents de primer nivell

Arriba la 4a edició de «Paradís» amb una llista de ponents de primer nivell

• Després d’una reeixida edició en 2023, en la qual es va completar l’aforament de 300 persones, la Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana torna a fer realitat «Paradís», una jornada de xarrades inspiradores sobre disseny, estratègia i creativitat, que reuneix des de la seua primera edició en 2020 a ponents nacionals i internacionals de diferents disciplines creatives.
  • El line up d’enguany se supera una vegada més i inclou noms com Domestic Data Streamers, Brutto, NYSU, fagerström, Astrid Stavro, AREA17, El Descampao i BOL, mancant confirmar els últims ponents.
  • Tindrà lloc en Caixaforum València el 15 de juny. Les primeres 50 entrades que es van posar a la venda es van esgotar en menys de 48h.

Enguany «*Paradís» continua tenint l’humor com a fil conductor, però si en edicions anteriors va convidar als assistents a passejar-se pel paradís del disseny, en aquesta ocasió ens arrossegarà directament a les profunditats d’aquest. D’això s’han encarregat Lorena Sayavera com a dissenyadora de la identitat visual i Silvia Tack, qui ha realitzat les il·lustracions. La dissenyadora Lina Vila repeteix com a presentadora i Wences Sanz, expert en disseny amb àmplia experiència en l’organització de festivals vinculats al sector creatiu, com a comissari.

«Paradís» té com a objectiu principal continuar afavorint els espais d’unió de l’ecosistema del disseny, així com continuar donant suport a la cultura del coneixement en l’àmbit creatiu, econòmic i social. És un projecte de la Fundació del *Disseny de la Comunitat Valenciana que compta amb el suport del Ajuntament de València, la Fundació La Caixa i Impresum.

Les entrades ja poden adquirir-se i inclouen accés a totes les ponències, café, menjar i entrada gratuïta a totes les exposicions de Caixaforum València.

Enguany, com a novetat, en una de les sessions es gravarà en directe un episodi del podcast El Descampao, dirigit per Sergio Mena, guanyador en 2022 del prestigiós Premi Ondas a millor idea radiofònica amb la seua sèrie Mirant a l’espai per «combinar amb gran habilitat la narració serialitzada i l’humor surrealista en una ficció sonora a l’estil del còmic-pop».

Tota la informació dels ponents i venda d’entrades ací: https://paradisvalencia.com/