Fites

La Fundació del Disseny s’uneix a la xarxa de membres de la World Design Organization (WDO®)

La Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana naix i desenvolupa la seua activitat com a llegat de València Capital Mundial del Disseny 2022. Un any de celebració i posicionament del talent local que va ser possible gràcies a la designació prèvia per part de la World Design Organization (WDO).

Amb l’objectiu de continuar estrenyent llaços, reconeixements i de continuar promovent l’ús del disseny per a la consecució d’un món millor, hui la col·laboració amb la WDO s’estén i pren nova forma: convertint a la Fundació del Disseny en membre de la xarxa internacional d’entitats adherides a l’organització.

Amb més de 180 companyies i institucions de tot el món, els diversos membres de la WDO representen una xarxa global que col·labora per a donar suport a la professió del disseny industrial i promoure la seua contribució al desenvolupament econòmic, social, cultural i mediambiental.

La vinculació del nostre país amb la World Design Organization (WDO), s’estén a altres entitats d’alt reconeixement com la marca de mobiliari Andreu World, el clúster Barcelona centre de Disseny (BcD), la Universitat CEU Cardenal Herrera o la Universitat Politècnica de València (UPV).

A escala internacional, les millors universitats del camp del disseny i la creativitat, així com associacions, fundacions i institucions vetlen per l’ètica i la promoció de la disciplina per a aconseguir un món més pròsper, sostenible i divers. Totes elles formen part de la xarxa de membres de la WDO al llarg i ample dels cinc continents. Pots consultar-les en wdo.org/community/members.