València Design Fest

València Design Fest

Durant el mes de setembre, València celebra un festival del disseny que reuneix empreses i professionals nacionals i internacionals, amb els quals descobrir de primera mà el talent local, l’efervescència creativa de la nostra ciutat i les últimes tendències en disseny des del Mediterrani. Tot això, gràcies a una agenda d’activitats composta per exposicions, conferències, presentacions, projectes liderats per talents emergents, espais pop—up, projeccions i rutes temàtiques, entre moltes altres.

Les consolidades Fira Hàbitat València i València Disseny Week (organitzada per l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana) s’alcen com a cites anuals de referència i es convertiran en epicentre de València Design Fest, marca que hereta tot l’esperit de València Capital Mundial del Disseny 2022 i integra les agendes locals de tot l’ecosistema valencià del disseny, però també de les galeries d’art, centres culturals i entitats vinculades a l’arquitectura i la creativitat en general. Un mes d’esdeveniments experiencials, participatius i oberts per a continuar demostrant el vincle i la rellevància internacional de València amb la creativitat i el disseny. València Design Fest és un projecte de la Fundació del Disseny de la Comunitat Valenciana.