«Future of Fashion»: congrés internacional de moda sostenible

«Future of Fashion»: congrés internacional de moda sostenible

«Future of Fashion» és la primera trobada internacional de moda sostenible a València. El congrés es constitueix com a plataforma per a la creació, l’experimentació i l’intercanvi de coneixements entorn de la transformació de les indústries de la moda a partir de sis temàtiques principals: matèries primeres; disseny; cadena de subministrament; producció; consum i residus; emissions i biodiversitat. L’abast del congrés s’estén amb un programa de dos dies, dirigit a públic general i figures empresarials del sector.

El congrés va nàixer en 2022 com a resultat de la col·laboració de World Design Capital amb el projecte europeu SFES sobre moda sostenible liderat per Lindsey Carei (Glasgow Caledonian University) i Esteban Galán Cubillo (Universitat Politècnica de València). L’edició de 2023, com a projecte llegat del programa oficial de València Capital Mundial del Disseny 2022, va estar comissariada per la periodista i experta en comunicació de moda Patricia Moreno Barberá. I en 2024 torna el mes d’octubre establint-se al calendari d’events anuals organitzats per la Fundació del Disseny.